Capota clàssica malla girada VERMELL
Referència 50500010_550
expand_less
arrow_back_ios
expand_more
arrow_forward_ios
Fitxa tècnica
- Composició
- 100% COTO
- Instruccions de rentat
- ax+$
- Tipus de teixit
- Punt malles girades
- Tipus de peça
- Capotes
Potser també et pot agradar
Mitjons alts punt malles girades, 100% cotó, amb llaç al darrera. Disponible per a nadons de 0-3 mesos a 6 anys.
Mitjons punt malles girades, 100% cotó, amb llaç al darrera. Disponible per a nadons de 0-3 mesos a 6 anys.
Leotards de cotó punt llis en més de 60 colors. Disponibles en talles de 0-3 mesos a 16 anys. Conjunta ls amb la jaqueta de punt del mateix color.
Jaqueta curta de punt 100% cotó. Disponible en una gran varietat de colors que conjunten amb els leotards i mitjons. Disponible en talles de 0-3 mesos a 8 anys.
Jaqueta llarga de punt 100% cotó. Disponible en una gran varietat de colors que conjunten amb els leotards o mitjons. Disponible en talles de 0-3 mesos a 12 anys. Ref. 55511010
Leotards de cotó amb llaç de gross-grain a to al lateral. Talles de 0-3 mesos a 8 anys.
Mitjons alts de cotó càlid per a nadó amb detall calat lateral.
Mitjons alts de cotó càlid, llargs per sota del genoll i canalé amb borles a to. Disponibles en talles 000 (de 0-3 mesos) a 8 anys (32-35).
Opinions usuaris