TORNADA AL FRED
Peces molt dolces i acollidores, tendresa en els colors i un disseny clàssic i elegant. Tant en el jersei, com en el vestit i la capota tot el protagonisme se l’emporta el preciós calat en forma de cors. En el jersei ocupa tota la part central de la peça, en el vestit la part del coll i envolta tota la capota.
FÀCIL DE COMBINAR

Les diferents col.leccions Cóndor no són independents unes de les altres, sinó que estan dissenyades per a poder combinar-les entre sí i aconseguir aquell look coordinat que tan ens agrada. És a dir, si us ha agradat alguna de les peces amb calat de cors, podràs combinar-la amb els leotards o mitjons amb el mateix calat o, simplement, optar per altres dissenys també en mescla de llana però amb la mateixa gama de colorit que les peces de punt.
SO GIRLY!

ONADA DE FRED
Aquesta temporada hem reinterpretat el clàssic jersei de punt de tota la vida amb una col.lecció pensada per als més petits en punt d’arròs, una galga grossa 5 i un disseny amb micro relleu que us enamorarà. Una línia de jerseis, jaquetes, culotes, pantalons, peücs i, per descomptat, mitjons, leotards i gorres.
COLORS CÀLIDS I INTENSOS
COM RENTAR LES PECES DE LLANA
Aquesta col.lecció porta un 50% de llana. La nostra recomanació és rentar les peces a mà amb aigua freda, utilitzant un detergent neutre i sense suavitzants, sobretot durant els primers mesos de vida. No oblideu aclarir bé la roba per no deixar residus de detergent entre les fibres del teixit. Podrien irritar la pell. No utilitzar secadora ja que la llana s’encongiria. Sempre rentar les peces abans de fer-les servir per primer cop.
COLORS DE LA LLANA

ESTEU PREPARATS PEL FRED? 😉
Cóndor, Passió pels nens